تولیدی تهران for Dummies

Wiki Article

این بود لیست پینورست – حالا شما بگویید جایی را از قلم نینداخته‌ایم؟ تجربه‌ شما در مورد خرید لباس ارزان و عمده فروشی‌های لباس تهران چه بوده است؟ کجا خلوت‌تر و کجا شلوغ‌تر است؟ کجاها ارزان‌تر و کجاها گران‌تر است؟ بهترین تنوع را کجا دارد؟ کجا دسترسی راحت‌تری دارد؟ تا به حال شده از جایی خرید کرده باشید و تجربه‌ی مثبتی داشته باشید؟ تجربه‌ی منفی چطور؟

مجله مهر: همیشه عید بوی لباس‌های نو می‌دهد و یکی‌دو ماه قبل از سال جدید، بیشتر مردم در تکاپو برای خرید لباس نو هستند. مانتوهای رنگارنگ و پیراهن‌هان‌های جورواجور، تنوعی از انتخاب را برای مشتریان به همراه دارند؛ اما شاید جالب باشد سرکی بکشیم به یکی از همین تولیدی‌های پوشاک تا از حال و روز این حرفه سردربیاوریم.

ثبت نام

سلام دوست من روزت بخیر... یه توضیح مختصر کفش تزار تولید کننده،تامین کننده، صادر کننده انواع کفش،صندل به سرتاسر ایران جهان زیر نظر وزارت صمت ( ای نماد سمت راست پایین صحفه روش کلیک کن

یک نام یا برند، لوگو و موارد مربوط به برند را برای فعالیت خود انتخاب کنید. سعی کنید بر طبق اصول روانشناسی و با کمک یک متخصص باشد.

انگشتر ست کامل و نیم ست گوشواره النگو و دستبند گردنبند پابند آویز ساعت پیرسینگ زیورآلات مردانه

علیرضاحبیب لی ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ سلام عالی بود فقط قیمت هارا بنویسید

حال سوال آنجاست که چگونه ميشود بهترين انتخاب را داشت؟ چگونه ميشود با پايمال نکردن هنجار هاي جامعه باز هم زيبا و شيک بنظر آمد؟ در اين مطلب ما به اين سوال ها پاسخ ميدهيم

ساعت کاری پرسنل یک تولیدی پوشاک معمولا از ۸ تا ۶ بعدازظهر است؛ اما غالبا چون کار آن‌ها به صورت کارمزدی است، تا ساعت ۸ شب می‌مانند که ۱۲ ساعت خود را پر کنند تا بتوانند بیشتر حقوق بگیرند؛ اما برای خود تولیدکننده‌ها نمی‌توان ساعت کاری مشخصی تعیین کرد!

آدرس:تهران، خیابان ۱۵خرداد، کوچه سید ولی، پاساژوحید، پلاک۱۲/۲

مشاوره خرید مستقیم شال و روسری از چین و حمل و نقل کالا به ایران

یک سال پیش جزئیات فروشگاه اینترنتی سبزگستر فروش فوق العاده با قیمت ارزان و مناسب و با کیفیت.

برای دریافت اخبار و مطالب و تولیدی کیف زنانه اطلاعت بیشتر ایمیل خود را وارد کنید

صفحه اصلی

Report this wiki page